vineri, 3 octombrie 2008

Cum vă puteţi îmbogăţi mai repede?

de FanKiyosaki

Zilele trecute, un prieten mi-a cerut să-l împrumut cu o sumă mai consistentă; a rămas foarte dezamăgit şi mirat când i-am spus că nu am atâţia bani, nici acasă şi nici în bancă, deşi nivelul meu de trai din ultimii ani transmite altceva.

"Te-am auzit discutând de sumele pe care le învârţi... De fapt, eşti la fel de sărac ca şi mine!", mi-a spus supărat. "Nu mai sunt sărac, i-am răspuns, pentru că am active." "Poţi să ai ce-oi avea, dacă nu ai bani, tot degeaba!" "Banii mei au fost transformaţi în surse de bani, care produc şi aduc venituri lunare, mai mari sau mai mici, am căutat să-i explic. În cazuri urgente, pot vinde activele, transformându-le iarăşi în bani..."

Nu m-a înţeles. A rămas cu impresia că nu vreu să îl împrumut...
Pentru că ştiu că citeşte acest blog, îi ofer răspunsul lui Robert, a cărui carte, Tată bogat, tată sărac, a citit-o. Poate îl crede pe el...


"Unul dintre motivele pentru care oamenii bogaţi devin şi mai bogaţi este faptul că îşi menţin banii în continuă mişcare, în timp ce semenii lor îşi blochează banii într-un seif sau într-un cont de pensionare, investind pe termen lung." Citatul provine din cartea
Cine mi-a luat banii?...

Multe $ucc€#€!

Niciun comentariu: