marți, 30 septembrie 2008

Schimbă-ţi lumea în numai o lună!

de FanKiyosaki

Mi-au trebuit mai bine de 5 ani ca să îmi curăţ mintea de imaginea banilor şi să o înlocuiesc cu cea a activelor. Dar am reuşit! Acum, mare parte din timpul pe care eu îl investesc în activităţile zilnice merge către construirea de active: "acele lucruri care îţi bagă bani în buzunar, fără ca tu să mai munceşti"!
De-a lungul anilor, l-am ascultat pe Robert Kiyosaki şi mi-am îndreptat atenţia spre activităţile enumerate de el ca fiind aducătoare de active; bineînţeles că m-am analizat cu mare atenţie şi mi-am stabilit nişte limite realiste de investiţie, în funcţie de capitalul disponibil, dar, mai ales, de inteligenţa financiară de care dispuneam la acel moment al vieţii mele, precum şi de nivelul de dezvoltare personală la care mă aflam. Concluzia: nu am intrat de la început în imobiliare, ci am ales afacerile: clasice şi de network marketing.
Rezultatele nu s-au lăsat mult aşteptate... În câţiva ani de muncă
planificată, susţinută, perseverentă, am ajuns să fac lucrurile să aducă bani, nu să câştig bani! "Oamenii bogaţi fac bani", spune Robert. Aşa că eu, atunci când fac o factură unui client, fac, practic, bani! Însă în spatele facturii se află o idee de afacere, analize de piaţă, investiţii financiare, procese de vânzare şi, evident, muncă, multă muncă (la început...).
Blogul acesta l-am fondat în ideea de a împărtăşi împreună cu voi, tuturor celor care vor să cunoască lumea fascinantă a lui Robert T. Kiyosaki, ideea de libertate financiară - care, în cele din urmă, aduce şi libertate personală!
Vă lansez, cu această ocazie, o provocare: alegeţi din lista voastră de prieteni pe cei mai apropiaţi 10 dintre ei, pe cei la care ţineţi cel mai mult şi pe care doriţi să îi ajutaţi cel mai mult. Şi scrieţi-le un mesaj prin care să îi invitaţi să intre zilnic pe acest blog şi să citească articolele şi comentariile. Apoi rugaţi-i să facă şi ei la fel, cu alţi 10 prieteni buni!

Mâine va fi 1 octombrie. Haideţi să vedem ce se întâmplă într-o lună, adică până la 1 noiembrie, cu grupul nostru de prieteni! Vă pot garanta un singur lucru: lumea voastră se va schimba radical în numai o lună! Şi nu în bine, ci în foarte bine!

Multe $ucc€$€!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

zilele trecute am terminat de ascultat gtd-ul (getting things done - David Allen);cand mi-am oprit boxele a venit prietenul si m-a intrebat: "gata? ti-ai spalat creierul?" Doamne cat as vrea k fiecare dintre noi sa ne spalam creierul in fiecare zi macar cate 30 d min pe zi cu cate un CD motivational. Sigur nu ar mai fi in jur atatea fete incruntate...
Felicitari pentru blog! Fani Kiyosaki aratati-va!